ניקוי חלונות לאחר שיפוץ בתל אביב

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ בתל אביב | מבריק החלונות

ניקוי חלונות לאחר שיפוץ עלול להיות משימה לא קלה, במיוחד אם השיפוצניק לא הקפיד על עבודה נקייה במיוחד. מה אפשר לעשות, כדי לנקות בקלות את החלונות לאחר שיפוץ? שיפוצים – במיוחד שיפוצים מקיפים – גורמים להרבה לכלוך ואבק, ושיפוצניקים רבים משאירים אחריהם דירות שקשה לנקות באמצעים ביתיים. כדי להתגבר על בעיית הלכלוך אחרי שיפוץ, חשוב דבר ראשון לבחור קבלן שיפוצים שמתחייב להשאיר דירה נקייה ככל האפשר ולעבוד בצורה נקייה תוך כדי השיפוץ. עבודה נקייה פרושה כיסוי סיפים, מסילות, חלונות ופתחים במידת האפשר כדי שלא יכוסו בנתזי צבע. אם ניתן, בחדרים בהם עובדים כדאי מאוד אפילו להסיר את החלונות עצמם, ולהחזיר אותם למקומם בתום העבודה. ובכל זאת, קניתם דירה משומשת בתל אביב, הגדלתם חלונות ופתחים ועכשיו, אחרי השיפוץ, אתם נתקלים בכמה בעיות "קטנות": החלונות החדשים אומנם גדולים ויפים, אבל לא מאוד נח או קל לנקות אותם הדירה ממוקמת בקומה יחסית גבוהה ואי אפשר להגיע לחלונות מצידם החיצוני בלי לפרק אותם החלונות הגדולים כבדים, ופרוק שלהם הוא עבודה שדורשת לא מעט מאמץ

ניקוי אחרי שיפוץ בפעם הראשונה

גם אם השיפוצניק שלכם עבד כמו רוקח, עדיין, דירה לא תהיה סופר-נקייה אחרי השיפוץ. במיוחד בפעם הראשונה כדאי להזמין בעלי מקצוע שינקו את החלונות: הזכוכית, במיוחד, תהיה לא נקייה ולא מבריקה וזה לא רק בגלל אבק השיפוצים: יש מצבים בהם נוצר מעין דוק שומני על גבי הזכוכית, שמנע ממנה להיות מבריקה. אנשי חברת הניקיון יפרקו את מסגרות החלונות במידת הצורך, כך שיוכלו להוציא את החלונות, ישטפו אותם במים ובמידת הצורך אף בקיטור ויסירו מהם שאריות צבע יבש, דבק או אבק שנדבק תוך כדי השיפוצים. בנוסף, הם גם ינקו את מסילות החלונות ואת הצירים – מקומות שנוטים לתפוס ולצבור הרבה אבק וחלקי טיח וצבע. בדירות ישנות שבהן לא נעשה שינוי בחלונות ולא הוחלפו מסגרות או זכוכיות, ניקוי טוב ויסודי כזה יכול להחזיר לחיים גם את החלונות הישנים ביותר, להבריק אותם ולאפשר חדירת אור לדירה, במו בזמנים הטובים ביותר שלה.

 

המשך הניקוי לאחר הניקוי הראשון

מעבר לניקוי הדירה הראשוני, חשוב להקפיד על ניקוי שגרה טוב: שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים, אבל לא אגרסיביים מדי, שאיבת גופים זרים ואבק ממסגרות החלונות והמסילות וכד'. במידה והדירה ממוקמת בקומה גבוהה או שאין גישה נוחה לצידם החיצוני של החלונות מתוך הבית, כדאי להזמין מנקי חלונות מקצועיים לעבודה בגובה, כמה פעמים בשנה.

מבריק החלונות – חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

לסיכום

לעשות שיפוץ בבית זה תענוג גדול וגאווה גדולה, עכשיו כשהבית שלכם נראה בדיוק כמו שדמיינתם, זה הזמן להשקיע בניקיון שלו, זיכרו תמיד – חלונות הם האווירה בבית, הם יכולים להיות אור, הם יכולים להיות חושך. תלוי בכם.

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי