ניקוי חלונות לבתים פרטיים

יש כל כך הרבה סוגי חלונות בכל כך הרבה מבנים, כאשר צורת העבודה משתנה ממבנה למבנה.ניקוי חלונות לדירות יהיה שונה מניקוי חלונות לעסקים ולהיפך. לפעמים זה נראה כמו משהו קל מאוד, חלון זה חלון, כנראה שאין יותר מדי מה להסתבך. אבל האמת כלל לא כזו, וטוב שכך. האמת שיש כל כך הרבה סוגי זכוכיות וחלונות, בטח שמדובר בבתים פרטיים , נוכל לפגוש מקרים רבים של התאמה אישית של חלונות שנבנו לבית ממש בצמוד עם הלקוח. מקרים כאלו דורשים מנקה חלונות מקצועי אשר מכיר את סוגים שונים של זכוכיות וכיצד להתנהג איתם. כשמדובר ניקוי חלונות לבתים פרטיים, כשמגיע לנו עבודה בבית פרטי אנו יודעים לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • ניקוי חלונות בבתים פרטיים ייקח זמן רב יותר מניקוי חלונות לדירות
  • ניקח בחשבון שיש מספר רב יותר ומספר סוגים של חלונות בבית, לכן תמיד נשאר לפני, כדי שנדע לעשות את העבודה בצורה מדוייקת יותר
  • בגלל שמדובר במשימה מורכבת באופן יחסי משאר סוגי הנקיונות, תמיד נבחר את מנקה החלונות המקצועי ביותר שיש לנו. אנחנו לעולם לא נתפשר על איכות העבודה.

ניקוי חלונות לבתים פרטיים בצורה מקצועית ללא פשרות

עם השנים, צברנו "שעות טיסה" , ואיתה באה גם שיטת העבודה שגיבשנו לעצמנו, אותה אנחנו מעבירים לכל מי שעובד איתנו. כל סוג מבנה וצורת העבודה שלו, כשמדובר בניקוי חלונות לבתים פרטיים אנו תמיד ניקח בחשבון את גובה החלון, עובי החלון וגם את אורכו. הדבר הכי חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סוג הזכוכית. כאמור, כל זכוכית תקבל יחס שונה ואופן הניקוי יתבצע בצורה שונה. ניקח לדוגמא את זכוכית הטריפלקס, כשמדובר בסוג כזה של זכוכית אנחנו תמיד נשתמש במגב דו צדדי ובעיקר בחומר המבוסס סיליקון על מנת לשמור על הברקת החלון. אלו רק חלק מהציוד המקצועי הנדרש לניקוי על הצד המקצועי ביותר.

ניקוי חלונות לבתים פרטיים | מבריק החלונות

כשתרצו לעשות ניקוי חלונות בבית הפרטי שלכם, קחו את הדברים האלו בחשבון

אם אתם בעלי בית פרטי, במיוחד אם אתם חיים במרכז הארץ או בתל אביב וחשבתם לעשות ניקוי חלונות יסודי בבית, כדאי שתקחו את הדברים הנ"ל בחשבון לפני שתתקשרו לאיש מקצוע. וודאו שהוא מגיע עם הציוד הנכון ומפנה לכם את הזמן הדרוש לכך. וודאו כי מדובר באדם נעים הליכות וסבלני. תשאלו אותו על נסיונו המקצועי, נסו לברר על הערכת מחיר לפני תיאום הפגישה. חברת מבריק החלונות מאמינה בשקיפות, אנו תמיד נענה על כל שאלה ונציג את עצמנו מא' ועד ת'. כך שאתם תקבלו את העבודה המקצועית ביותר. חברת מבריק החלונות הינה חברה לניקוי חלונות עם ותק רק בתחום, אנו דוגלים בעבודה קשה ומתן שירות איכותי למגוון לקוחותינו, התקשרו עכשיו להצעת מחיר משתלמת.

מאמרים בנושא
ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי
ניקוי חלונות אחרי שיפוץ

הדירה או העסק שלכם עבר שיפוץ מקיף? הכל מלוכלך, והחלונות מזוהמים ואין לכם מושג מה לעשות? לא בעיה נדירה. הרבה מאד מהאנשים שעושים שיפוץ, מגיעים למצב כזה.

קרא עוד »

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים