חומרי הגנה וניקוי לזכוכית

חומרי הגנה וניקוי לזכוכית

חלונות זכוכית מעניקים את המעטפת האולטימטיבית לבתים וחללי עבודה או מרכזים מסחריים. בעלי מראה יוקרתי ומאפשרים שקיפות מעניינת להתמזגות של החוץ עם הפנים.
לזכוכית יש יתרונות רבים בתכנון אדריכלי של פרויקטים וחזיתות מזכוכית מייצגות אסתטיקה מרהיבה ללא תחרות.
מעבר למראה המרשים והעובדה שאפשר ליצור ממנה שלל וריאציות עיצוביות בהתאם לחזון, החומר בעלת חסכוניות אנרגטית כך שאפשר לנצל בצורה מקסימלית את אור השמש היום הטבעי החודר מבעד לחלונות ובשנים האחרונות יש מחקרים רבים בכל הנוגע לפרודקטיביות שעשייה באור שמש טבעי מביאה במיוחד בקרב עובדים. הזכוכית עמידה מאוד גם בתנאי מזג אוויר ותנאים סביבתיים שונים כמו גשם, רוח, שמש וקרני UV ואינה מחלידה ובשל המאפיינים הכימיים שלה גם ניתנת למחזור. 

מדוע חשוב לנקות זכוכית?


על מנת ליהנות מהמראה החלק והמבריק של הזכוכית חשוב להקנות למשטחי זכוכית את ההגנה האולטימטיבית הדרושה לה וכן לשמור עליה נקייה כך שהיא תשרת את הצרכים של המבנה.
זכוכית מלוכלכת ומוכתמת יוצרת סוג של חיץ ומאבדת מהקסם שלה. כמובן שבכל הנוגע לחלונות מזכוכית האתגר מורכב יותר ודורש איש מקצוע שמבין בתחום ומיומן בפעולת הניקיון במיוחד בקומות גבוהות או בחללים מורכבים וחשוב להפקיד את המשימה בידיו.
איש מקצוע בתחום של ניקוי זכוכית מכיר מקרוב גם מקרוב את חומרי ההגנה והניקיון או שימוש וניקוי באמצעות חומר דוחה מים לזכוכית. לפניכם סקירה קצרה של תכשירים נפוצים בזירת ניקיון והגנה על תשתית מחומר זה.

ציפוי הגנה ותכשירי ניקיון לשמירה על חלונות מזכוכית


חשוב מאוד לשמור על הזכוכית מפני הידבקות של לכלוך וזיהומים במיוחד בתקופת הקורונה המאתגרת בה עלתה החשיבות של סטריליות. כאן נכנס לתמונה ציפוי ננו המקנה לתשתית הגנה אנטי מיקרוביאלית שהופכת אותה גם קלה לניקוי ומסייעת בשמירת המאפיינים של הזכוכית כמו שקיפות, עמידות ואטימות גבוהה. חשוב מאוד להצטייד בציפוי שעומד בתקנים המחמירים וכן בפני קרני UV . הציפוי עצמו הוא בלתי נראה כך שהוא לא יכול לפגום בשקיפות של הזכוכית והוא מתייבש במהירות כך שלאחר היישום כבר אין צורך לשמור על מרחק מהתשתית והוא גם אקולוגי ואינו מזיק לסביבה.
במבנים חדשים או לאחר שיפוץ הזכוכית עשויה להתלכלך מחומרי מליטה שונים וכדי לצחצח אותה היטב נהוג להשתמש במסיר שאריות בניה על בסיס חומצות ואינהיביטורים  ללא פגיעה במשטח עצמו בין אם להסרת שאריות רובה, אבנית או משקעי סידן כאשר חומר זה בעל כושר הקצפה גבוה יעיל ומהיר לעבודה להשגת תוצאות מרשימות. 
ברמת התחזוקה הכללית, משתמשים בתכשירים לניקוי עמוק המתאים גם להסרת שומנים מבושם קלות כאשר המטרה היא בחומר שלא יתקוף את התשתית, אלא יסיר ממנה לכלוך ומכתימים שונים במהירות. כיום ישנם תכשירים חסכוניים שניתנים לדילול במים, אינם דליקים ואינם רעילים וידידותיים לסביבה כך שאפשר להשתמש בהם גם כשיש אנשים בחלל המוקף זכוכית. 
הזכוכית כמו כל חומר עשויה לצבור עובש, שפוגע במראה היפה שלה ויכול עם הזמן גם לגרום לקשיי נשימה וחשוב להסירו בהקדם ולמנוע את היווצרותו החוזרת שלרוב נוצרת בעקבות לחות ומגע עם מים. תכשירים להסרת עובש למעשה קוטלים ומחטאים ומנטרלים גם את הריחות הלא נעימים הנוצרים בעקבות העובש. חשוב מאוד לאחר הניקוי גם לנגב היטב את התשתית וכן לפעול על פי ההוראות כמו שימוש בתכשירים שונים על בסיס תשתית יבשה בלבד וכדומה.
אין ספק שבכל הנוגע לחלונות מזכוכית שיטת העבודה חשובה יחד עם שימוש מקצועי ונכון בתכשיר המומלץ ובמיוחד בחלונות אליהם הגישה מאתגרת יותר, חשוב לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לנקות את החלונות ולהותיר אותם נקיים על מנת שתוכלו ליהנות מהשקיפות של הזכוכית ומהתכונות הטבעיות המצוינות שלה. 



מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי