ניקוי חלונות ראווה

אם יש לכם חנות או בית עסק ואתם רוצים להגדיל את המכירות, השקיעו בעבודת ניקוי חלונות ראווה. לא משנה אם זה חברת ביטוח, מסעדה או חנות בגדים. חלונות נקיים, לצד חנות נקייה, מגדילים את המכירות ב-20% לפחות, וזו עובדה. מדוע? הנה התשובות:

ניקוי חלונות ראווה מגדיל את המכירות של העסק שלכם

  1. ראשית כל, המסעדה או העסק נראים הרבה יותר מושקעים, מזמינים, אתם נותנים יחס איכותי ללקוח והוא גומל לכם באמונו. בנוסף, במיוחד כשמדובר במסעדות, ניקוי חלונות למסעדות תורם לתחושת הניקיון וההיגיינה שכל כך חשוב באוכל.
  2. שנית, באופן מעשי חלון נקי מראה על פעילות ענפה בחנות, ואפשר לראות בצורה טובה הרבה יותר את הסחורה המוצגת בחנות. מאד פשוט, כמעט טריוויאלי, אבל זו האמת.

ניקוי חלונות ראווה = מכירות או לא מכירות

אנשים מחליטים תוך שניה אם הם רוצים לקנות או לא לקנות, במיוחד אם מדובר בחנות שנמצאתבתל אביב והסביבה, שם השפע והתחרות היא גדולה מאוד. לאכול או לא לאכול אצלכם. לכם ניקוי חלונות ראווה או ניקוי חלונות למסעדות יכולים להיות גזר דין מוות לעסק, או להצילו. חלון מלוכלך יכול להוריד אלפי שקלים לפח האשפה, שהשקעתם, בסחורה, עובדים או פרסום.

למה כדאי לקחת חברה מקצועית שתנקה בעבורכם את החלונות בעסק או המסעדה?

  1. כי רק חברה מקצועית יכולה לעשות ניקוי חלונות ראווה בצורה איכותית, מקצועית ויסודית.

  2. החלופה לבקש ממישהו שעובד אצלכם לעשות זאת, תביא תוצאה פחות טובה, וגם תעלה כסף בזמן "המת" שבו ביקשתם מהם לנקות את החלון, במקום לעבוד.

  3. אפשרות לתאם שעות ניקיון, למשל, אחרי שעות הפעילות כך שהעסק שלכם לא נפגע, ומחר בבוקר הוא יהיה נקי ומצוחצח.

  4. שימוש בחומרים מיוחדים ששומרים על החלון, מנקים אותו לאורך זמן, הרבה יותר יסודיים וגם הרבה יותר היגייניים.

ניקוי חלונות ראווה | מבריק החלונותאם אתם מתלבטים מתי לנקות את החנות, ואת החלונות, מומלץ לעשות זאת ביחד. כלומר ביחד עם החלונות גם את הרצפה, המשרד, המטבח, הפאנלים, המדפסים והמחסנים. מומלץ לעשות ניקיון יומי יסודי במסעדה, וניקיון שבועי יסודי בחנות, ואת החלונות אפשר לקנות פעם בשבוע. מומלץ לתהות על קנקנו של איש המקצוע שאתם בוחרים להתקשר אליו, נסו להבין כמה נסיון יש לו תוך כדי שיחה, נסו להבין מה ההתמחות שלו. כמו שאם יודעים, ישנם המון סוגי מבינים וחלונות, לא הייתם רוצים להביא לעסק שלכם מישהו שלא התנסה בסוג החלונות שיש לכם. נסו להבין האם מדובר בחברה רצינית עם עמידה בזמנים ושירות יעיל. כל אלו יעזו לכם להחליט האם כדאי לכם להזמין את אותו איש המקצוע שלכם. זכרו תמיד, העסק שלכם שווה המון, מגיע לו הטוב ביותר.

מאמרים בנושא

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים