טיפים לניקוי חלונות

טיפים לניקוי חלונות | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי

לכאורה זה נשמע מאוד פשוט, להעביר סמרטוט על חלון מלוכלך, והופ הוא הופך לחלון נקי ומבריק אלא שכל מי שחווה את החוויה, וחוויית ניקוי חלונות, בבית או בעסק היא חוויה מוכרת למרביתנו, יודע שזה לא כל כך פשוט להשיג את אותה שקיפות ואותו ברק שלהם אנו מצפים בתום הניקוי, וזה גם לא כל כך פשוט להשלים את המשימה כאשר מדובר בחלונות שהמצב ההתחלתי שלהם הוא מלוכלך במיוחד. 

במיוחד באזור תל אביב עם עשן האוטובוסים והאובך של מרכז הארץ, כדי לסייע לכם להפוך את זה למשימה קלה ואפקטיבית, אספנו עבורכם מספר טיפים גם עבור ניקוי מסילות החלון:

טיפים לניקוי חלונות מבית מבריק החלונות

• כנות ראשונות – לפני שמתחילים, נדרש להבין מהי מטרת הניקוי, האם מדובר בניקוי חלונות שגרתי או לאחר שיפוץ בנוסף כדאי להכין את כל האמצעים שתצטרכו לצורך הניקוי. אמצעים אלה כוללים: סמרטוט יבש, דלי מים עם סבון ייעודי, סבון שפריצר ייעודי לחלונות ונייר סופג עבה או לחילופין נייר עיתון. אמצעים אלה רלוונטיים למשימת ניקוי חלונות בשיטה הביתית. ניקוי חלונות מקצועי דורש כלים ואמצעים אחרים, אבל לא בזה עסקינן.

• מתחילים בפירוק החלונות בדירה או בבית פרטי – תחילה כדאי לפרק את החלונות מהמסילה או הציר ולהוציא אותם לשטח פתוח בו אפשר לשפוך כמויות מים גדולות ללא חשש.

• עוברים לניקוי יבש – בכל תהליך של ניקוי חלונות, חשוב לבצע ניקוי ראשוני על יבש. ניקוי זה מיועד להסיר את כל שכבת האבק על מנת למנוע היווצרות של בוץ דביק, שאותו יהיה קשה הרבה יותר להסיר עם כמויות גדולות יותר של מים וסבון. עם סמרטוט יבש או נייר סופג עבה, עברו על החלון ופשוט נקו ממנו את האבק.

• ממשיכים עם ניקוי רטוב – שפכו כמות גדולה של מים על החלון ועברו עליו עם הסמרטוט בכל הפינות על מנת להסיר שכבות לכלוך נראות ונסתרות גם יחד. לאחר מכן עברו עם סמרטוט לח סחוט על גבי מסגרות החלון וייבשו אותו היטב.

• ניקוי יסודי – כעת תוכלו להשפריץ על פני החלון סבון ייעודי לניקוי חלונות ולעבור עליו עם נייר עיתון או נייר סופג עבה. הרעיון הוא לעבור על כל שטח הזגוגית, גם בפינות, ולוודא שבתום התהליך החלון יישאר יבש לחלוטין. הותרת שובלים לחים יתקבעו על גבי הזגוגית ויפגעו בברק שלה.

• ניקוי מסילות והרכבה מחדש – כעת מומלץ לנקות את מסילות החלונות עם המון מים, ולאחר מכן תוכלו להרכיב את החלון מחדש למקומו. כאמור, טיפים אלה נכונים לניקוי חלונות ביתי בלבד. ניקוי חלונות מקצועי הוא תהליך יסודי יותר ומותאם לכל משימות הניקוי, לרבות ניקוי בגובה רבה ובהיקפים גדולים.

לסיכום

ישנם לא מעט טיפים לניקוי חלונות, מהמקצועיים ביותר ועד לטיפים הביתיים. אנחנו בחרנו לפרסם את הפרקטיים ביותר עבור המנקה הביתי על מנת להוכיח שהמשימה אינה קשה במיוחד, אפילו עשויה להיות נעימה במצב הרוח הנכון.

זיכרו: שימו מוזיקה נעימה ברקע, שימרו על סדר הפעולות, הקפידו על בטיחות וכך תהיו בטוחים שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר שיכלתם לבקש, במינימום זמן ומינימום מאמץ. שיהיה חלון נקי לכולם!

מבריק החלונות – חברה לניקוי חלונות מקצועית ומנוסה, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי