ניקוי חלונות אחרי שיפוץ – טיפים של מקצוענים

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ - טיפים של מקצוענים | מבריק החלונות

אם עשיתם שיפוץ לאחרונה אתם הולכים להזדהות עם מה שאכתוב כאן. אחרי שהפכו את הדירה שלכם לזירת פשע, המון חול ומעט מדי סדר, הגיע הזמן להגיד תודה שזה נגמר. אבל מפה מתחילה עבודה נוספת, להחזיר את הבית לקדמותו. נשאלת השאלה איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? מאחר ויש כל כך הרבה משימות. ומה יהיה על חלונות הבית? אחרי שהשקעתם כל כך הרבה על תחזוקת החלון והניקיון שלו, הגעתם למצב של לכלוך אטומי שלמראית עין נראה בלתי הפיך. בעולם שלנו אין דבר כזה בלתי הפיך. אנו מאמינים שתמיד יש מה לעשות כל עוד עושים זאת ביעילות ויתר זהירות. במאמר הבא נספר לכם כיצד לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר ואיך לנהוג עם איש המקצוע במידה ובחרתם להביא אחד כזה.

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ לא חייב להיות אסון כמו שכולם חושבים

אז אחרי שהתעטשתם על עצמכם ועשיתם קצת סדר בראש הגיע הזמן להבין מה לעשות ואיך. יש המון סדרי פעולות שעדיף לעשות לאחר שיפוץ, במאמר הזה נתמקד בכל מה שקשור לניקוי חלונות הבית.

  • תשקלו "להפריד רשויות" – הקבלן תמיד יציע לכם גם שירותי ניקיון לאחר השיפוץ, זה דבר ידוע ומקובל. לפני שתסגרו עסקה מטעמי נוחות (הכל באחד) תשאלו את עצמכם האם אותו קבלן באמת מוכשר לתת לכם את השירות הנ"ל על הצד הטוב ביותר? הסיפור הוא כזה, זה תמיד נחמד לקבל הכל בחבילה אחת, אבל לפעמים נוחות יכולה לעלות ביוקר. הקבלן מומחה בשיפוצים, ניקיון הבית עשוי להיות פחות בראש מעייניו, לעומת חברה לניקוי חלונות המוכשרת ומתמחת בעבודה זו. קחו זאת בחשבון.

  • לעשות את זה לבד = להתמקצע – אנחנו יודעים זאת כותרת מפוצצת. לפני שתאבדו את זה, קחו נשימה והמשיכו לקרוא. כדי לעשות כל משימה שהיא בעצמכם, עדיף שיהיה לכם טיפה ידע בנושא. במקרה של ניקוי חלונות אחרי שיפוץ, בהחלט עדיף שתדעו קום לכן באילו חומרים להשתמש וכיצד לנהוג בהם על מנת שלא תעשו נזק.

  • בכל מקרה של ביצוע משימה זו לבד, השקיעו בציוד – שלא כמו בניקוי חלונות באופן שוטף, במקרה כזה כדאי מאוד להשקיע בציוד איכותי. סבון המבוסס סיליקון, סכין מיוחדת לניקוי חלונות וכו'…סביר להניח שבמהלך השיפוץ הצטברו לכלוכים קשים בעקבות הטלטלה שהדירה עברה. כדי להימנע מעבודה מיותרת וכדי להגיע לתוצאה של חלון מבריק ונקי, השקיעו. שיפוץ עושים פעם בתקופה, עדיף להשקיע עוד טיפה ולקבל תוצאות לא פחות ממעולות.
  •  

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

לסיכום

לעשות שיפוץ בבית זה תענוג גדול וגאווה גדולה, עכשיו כשהבית שלכם נראה בדיוק כמו שדמיינתם, זה הזמן להשקיע בניקיון שלו, זיכרו תמיד – חלונות הם האווירה בבית, הם יכולים להיות אור, הם יכולים להיות חושך. תלוי בכם.

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי