6 סיבות הגיונית להחריד שיגרמו לכם להבריק את חלון הראווה בעסק

חלון הראווה בעסק שלכם הוא הדבר הראשון שהלקוח רואה כאשר הוא עובר ליד החנות. אם נשמע לכם מצחיק לחשוב על ניקוי חלון ראווה זה בצורה מקצועית ולשלם לאיש מקצוע מנוסה לבצע את העבודה אז תוכלו לשאול את הרשתות הגדולות בכל הקניונים בנושא זה. חנות מקצועית, איכותית, שרוצה להציג את עצמה בצורה הטובה ביותר ולהבליט את התצוגה בחלון הראווה בעסק, תדאג לנקות לעתים קרובות את חלון הראווה בצורה יסודית ומקצועית, לראות לכלוכים וטביעות אצבעות של ילדים ואנשים אחרים. אספנו עבורכם 6 סיבות הגיוניות מדוע מדובר בשירות חשוב לעסק שלכם.

#1 – איך אתם נראים?

הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו זה איך אתם נראים כלפי חוץ. אם חלון הראווה בכניסה לעסק שלכם מטונף אנשים עוד עלולים לחשוב שכל החנות מתנהלת בצורה חובבנית, מזלזלת כלפי לקוחות ואולי אפילו חנות מלוכלכת. לעומת זאת, אם לקוחות יראו ששכרתם איש מקצוע במיוחד כדי לנקות את חלון הראווה של החנות בצורה יסודית הם אפילו יתרשמו מאיך שאתם מטפלים בחנות וכמה אכפת לכם מהטיפוח של הדברים שעל פניו נראים הקטנים ביותר.

#2 – ייעוד חלון הראווה:

הייעוד של חלון הראווה הוא למשוך את תשומת ליבם של האנשים ולרצות לגרום להם להיכנס לחנות. התחרות על ליבם של האנשים תמיד יהיה גדול, במיוחד באזור עם חנויות רבות כמו בקניון או רחוב מרכזי בעיר. להציג את הפריטים הכי שווים שלכם או מבצעי סייל מיוחדים בחלון הראווה יכול לעזור למשוך את הלקוחות ולהסב את תשומת ליבם לחנות שלכם. חלון ראווה מאובק או מלוכלך יגרום לכך שהלכלוך ימשוך את מירב תשומת הלב.

#3 – אפשרו לאנשים להתקרב ולרצות להיכנס:

חלון ראווה נקי ומצוחצח יעודד אנשים להתקרב אליו, להתרשם מהפריטים שאתם מציגים בחלון גם אם הם לא מרגישים עדיין בנוח להיכנס לחנות. חלון מלוכלך יגרום לאנשים להתרחק ממנו כדי לא להתלכלך או לחטוף חיידקים.

#4 – חיידקים:

אבק רב על החלונות, ילד שאכל גלידה ומרח את פניו על החלון, כתמים ולכלוכים שונים מצטברים על חלון הראווה בעסק עשויים להוות גורם משיכה לחיידקים לאורך הזמן. למען בריאות הלקוחות והעובדים שלכם – נקו את חלונות הראווה בעסק!

#5 – תלונות מהנהלת הקניון:

אם העסק שלכם נמצא בתוך קניון או מרכז מסחרי מכובד אחר סביר להניח שתקבלו תלונות מהנהלת הקניון באחד הסיורים שהם יעשו במקום. הקניון רוצה לשמור על סטנדרט גבוה עבור האנשים המבקרים בו וזה כולל גם חנויות מכובדות ורמת ניקיון גבוהה.

#6 – כתמים לכל החיים:

כתמים מסוימים של שתייה וכתמים אחרים יכולים להיטמע בזכוכית אם לא מנקים אותם בזמן ואף להישאר לאחר מכן לכל החיים. אל תגיעו למצב הזה כי אז יהיה קשה עד בלתי אפשרי לנקות אותם לאחר מכן גם בעזרת חומרים מיוחדים ומנקה מקצועי.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים