הכנות לפני ואחרי דקורציה בחלונות ראווה

חלונות ראווה בעסק הם הוויטרינות מזכוכית שבהן בעלי העסק ירצו להציג סיילים מיוחדים, מבצעים ואת המוצרים הכי אטרקטיביים שלהם במטרה למשוך את הקהל אל תוך החנות. במקומות בהם יש חנויות רבות כמו רחובות הומה אדם בעיר או בקניונים הרי שצריך להילחם ממש על תשומת ליבם של הלקוחות ולשם כך הוויטרינות הללו בכניסה לעסק קיימות. גם במשרדים, גם בחנויות וגם בבתי עסק רבים אחרים אוהבים להוסיף פרטי דקורציה על החלונות, בין אם לצורך מיתוג או כתוספת אטרקטיבית לעיצוב הכללי של הסייל או המבצע המיוחד שמוצג בחלון הראווה של העסק. לפני הנחת העיצובים שיהיו ככל הנראה מדבקות טפט על הוויטרינות חשוב לבצע ניקיון מקצועי ואיכותי של החלונות אחרת יצא שסתם זרקתם כסף לפח על העיצובים והטפטים.

תליית שילוט ודקורציה נוספת במשרד:

נתחיל דווקא מעולם המשרדים. פרטי דקורציה בחלונות ראווה של משרדים יהיו בדרך כלל בחלונות הפנימיים של העסק. מדובר למשל בחדר פגישות שמוסיפים לו מדבקה בסגנון זכוכית חלבית כדי לטשטש את החלל הפנימי ולהעניק פרטיות לבאי הפגישה. יכול להיות שתרצו למתג את חללי המשרד לפי מחלקות, שמות עובדים או כמובן פריטים שונים המתאימים לאופי העסק, ללוגו ולצבעי המיתוג שלו.

עיצוב ודקורציה לחלונות ראווה לחנויות:

בכל אשר לחלונות ראווה של חנויות מדובר בעיצוב שלרוב יהיה משתנה עם הזמן. רק כמה דוגמאות לשיפור הדקורציה בחלונות ראווה:

  • חנות לציוד משרדי וחזרה לבי"ס ושבתקופת החופש הגדול מדביקות טפטים ודברי דקורציה המתקשים לחזרה ללימודים כדי לפרסם ללקוחות שאצלם ניתן לרכוש ציוד חזרה לבית ספר.
  • חנות צעצועים שרוצה לשפר את הדקורציה בוויטרינה עם מדבקות של מותגים, כוכבי על וכו'.
  • חנות של מתנות שרוצה להוסיף מדבקות ודקורציה לשפר את הצבעוניות בכניסה לחנות.
  • חנות בגדים/נעליים – שרוצה לקדם סיילים מיוחדים לכבוד החורף/קיץ.
  • ועוד…

מדוע חשוב לבצע ניקיון חלונות ראווה מקצועי לפני הדבקת העיצובים?

לפני שאתם ניגשים למלאכת ההדבקה של המדבקות, אפילו אם איש מקצוע מגיע להדביק לכם אותם, חשוב לפני כן לנקות בצורה יסודית את חלונות הראווה בעסק. מלבד העובדה שניקיון חלונות הראווה הוא דבר חשוב מכמה סיבות נוספות כמו מוניטין החנות, הרצון לקרב אנשים אל הוויטרינה לצפות במוצרים שבה ועוד. הרי שהדבקת המדבקות על משטח מלא באבק, לכלוך או גרגירים שונים גם כאלה שאינם נראים לעין יותר מדי – עשויים לגרום למדבקות הטפטים ליפול מהר מאוד, ליצור בועות אוויר כיוון שלא נדבקו וזה לא יראה טוב ולא אסתטי.

חברת מבריק החלונות תשמח לעמוד לרשותכם עם שירות מהיר, מקצועי ובמחיר אטרקטיבי במיוחד לניקוי מקצועי ויסודי של חלונות הראווה שלכם, עם חומרי ניקוי וציוד מיוחדים המיועדים לעבודה יסודית וטובה מבלי לעגל פינות. החברה מספקת שירותיה בתל אביב והסיבה ותשמח לתת לכם שירות.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים