תחזוקת החלונות בדירה שלכם – למה זה כל כך חשוב?

הדירה שלנו היא האזור המוגן והנעים שלנו שאנו רק רוצים להגיע אליו בכל יום מהעבודה, ליהנות מהשקט והפרטיות שלנו, ליהנות מבני/בנות הזוג, הילדים, המשפחה והאווירה הטובה. כדי שהאווירה בבית תהיה טובה צריך לדאוג בין היתר גם לסביבה נקייה ונעימה לחיות בה. ניקיון הבית צריך להיעשות על בסיס שבועי או לפחות דו שבועי, כאשר בין היתר גם את חלונות הדירה צריך לנקות ולתחזק היטב. תחזוקת החלונות בדירה שלכם יותר חשוב מכפי שאתם יכולים לדמיין והנה כמה סיבות לכך.

ראשית – התדמית שלכם:

כאשר אתם מארחים בבית שלכם, לא משנה אם מדובר בבני משפחה, חברים או מכרים אחרים, אתם לא רוצים להצטייר כמשפחה המזניחה את ניקיון הבית. מי שמזניח את ניקיון הבית כאילו מזניח את עצמו, את הבריאות שלו ושל בני הבית ובמיוחד אם יש ילדים קטנים בבית החשיבות לשמירה על הניקיון עוד הולכת ועולה. אתם לא רוצים להצטייר כאנשים המזניחים את הבריאות ולהציג את עצמכם באור שלילי. להיפך – בית נקי, חלונות נקיים, ריהוט נקי ומסודר – יגרמו לאורחים שלכם להתפעל מאיך שאתם שומרים על הבית שלכם.

הנושא הבריאותי:

חלונות מלוכלכים, אבק על החלונות והרשתות, כתמים, סוכריות ישנות שהילדים זרקו במסילות שבין החלונות ועוד – יכולים לגרום להיווצרות חיידקים ווירוסים שונים, להכניס אוויר לא נקי ולא נעים הביתה ועוד. אווירה שכזו, מלבד החיידקים והמחלות, עשויה לגרום גם לתחושה של מחנק בבית ולקשיי נשימה.

שמירה על בית סטרילי ואסתטי ממזיקים:

חלונות מלוכלכים ובעיקר מסילות החלונות שנוטים לזנוח אותם יכולים להיות מוקד משיכה רציני למזיקים וחיות אחרות: ג'וקים, נמלים, יתושים, זבובים, עכבישים, לטאות ועוד. כמו כן שמירה על חלונות נקיים משרה אווירה נעימה ומרגיעה יותר, אוויר נקי יותר הנכנס הביתה, השתקפות הנוף מבעד לחלון הנה ברורה ומהנה יותר למבט ובכלל תחושה של שמירה על האסתטיקה שבלעדי ניקיון החלונות לא תהיה שלמה.

כיצד לתחזק את החלונות בבית שלכם בצורה נכונה?

כדי לשמור על חלונות הבית לאורך זמן הקפידו לנקות אותם לעתים קרובות עם מטלית לחה וסבון המבוסס על סיליקון. אם הסבון יקר לכם ותרצו תחליף זול יותר תוכלו לעשות שימוש בחומץ עם מים חמים וסבון כלים. אל תעשו שימוש בעיתונים או שיטות מוזרות לניקוי החלונות כיוון שאתם עשויים לשרוט אותם. השתמשו במטלית לחה בלבד בתנועות סיבוביות או בתנועות אחידות מעלה-מטה. מומלץ גם לנקות את החלונות מלמעלה למטה בכדי לא להשאיר סימני ניקיון מנוזל מטפף של המטלית. אם יש לכלוך קשה על החלון אל תשתמשו בכל סכין שאתם מוצאים כדי לנקות אותו כי אתם עשויים לשרוט את החלון. ישנה סכין מיוחדת לצרכי גירוד שכדאי להשתמש בה. מפעם לפעם נקו גם את המסילות של החלונות בצורה יעילה כדי להימנע מהצטברות של לכלוכים במיוחד לאחר חודשי החורף שהגשם מביא עמו לכלוך רב.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים