ניקוי חלונות בלגיים – שיטת עשה זאת בעצמך חלק ב'

במאמר הקודם פירטנו את שיטת העבודה הכללית לניקוי חלונות מקצועי בשיטת עשה זאת בעצמך. במאמר זה נתמקד בניקוי חלון פרופיל בלגי. לפני שנרחיב על שיטת העבודה, ניתן הסבר כללי על חלון זה ועל הייחודיות שלו. חלון בלגי הינו חלון מקסים ביופיו, הייחודיות שלו זה הגודל – חלון בלגי הוא רחב ויוקרתי מאוד בעל נוכחות גדולה בבית. נוכל למצוא אותו בדרך כלל בבתים פרטיים, אבל לא רק, ניתן למצוא גם בדירות. פרופיל החלון עשוי ממתכת (לרוב מאלומיניום או פלדה) חלון בלגי בולט באור שהוא שופך על הבית בשל גודלו. אך יחד עם כל הטוב הזה, ישנם דגשים מיוחדים לניקוי חלונות מסוג זה במאמר זה נסקור את עיקרי הדגשים.

איך מתייחסים לניקוי חלונות בלגיים

לפני הכל, המילה החשובה ביותר כשמתחילים בניקוי חלון מסוג זה היא עדינות. כשמדובר בחלון המשרה אווירה כל כך יוקרתית וקלסית על הבית, ההתייחסות אליו חייבת להיות עדינה ומדויקת. ברגע שהבנו כיצד לנקות חלון בלגי, כך נוכל לשמור על חלון ועל הפרופיל שלו מבריקים לאורך זמן. כאשר תיגשו לניקוי, הקפידו לא להשתמש בחומרי גירוד שונים. במאמר הקודם ציינו בפניכם שימוש בסכין גירוד מקצועית, במקרה הזה אין צורך ואפילו לא מומלץ בכלל לעשות בה או בחומרי גירוד שונים (כמו נייר זכוכית למשל). שימוש בחומרים אלו עשויים לגרום לחלון לשריטות מיותרות. השתמשו במקום במטליות ניגוב חלקות ואיכותיות, הקפידו לנגב את החלון בעדינות ובאחידות. כמובן ששימוש בשיטת הניגוב במקרה הזה מחייבת אותנו לשמור על ניקוי קבוע של החלון על מנת שלא יצטבר לכלוך קשה – אחת לחודש יכול להספיק.

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

חומרי ניקוי המתאימים לניקוי חלונות בלגיים

הפעם, מדובר בחומרי ניקוי פשוטים הנמצאים בכל חנות ובכל בית. נוזל פשוט לניקוי חלונות בלגיים בהחלט יכול להספיק ואף לתת תוצאה מעולה. השפריצו מעט חומר לאורך כל החלון, נגבו בעדינות והופ, קיבלתם חלון מבריק. במידה והצטבר לכלוך קשה יותר מאבק, ניתן להשתמש גם בסבון כלים (מומלץ לערבב עם מים בתוך קערה). כמובן ששימוש בסבון על בסיס סיליקון בהחלט יכול לעזור, אך לא תמיד חייבים לרוץ לקנות את החומרים היקרים, אנחנו מאמינים שאיפה שאפשר לחסוך כסף בלי לפגוע בתוצאה, זה אפשרי ואפילו מומלץ.

איך נתמודד עם כתמים? זה קורה המון, כתמים הם עניין שבשגרה והם מופיעים כל הזמן. ברוב הפעמים הם יורדים באהבה וללא עבודה נוספת, אך ישנם מקרים שטוב ונחמד להם לשהות על חלונכם והם פשוט מסרבים לרדת. מה נעשה במקרים כאלה? עדיף לא לשבור את החלון, למרות שזה מה שמתחשק לעשות לפעמים. אז נגדיש זאת בשינית, לא לגרד את החלון שלכם. הפתרון הוא פשוט ביותר – תמלאו קערה קטנה של מים, שיפכו פנימה פקק אקונומיקה, ערבבו. לאחר מכן הכניסו את המטלית לקערה ושפשפו בעדינות את הכתם, זה בהחלט יכול לעזור. הקפידו לאחר מכן לעבור גם על יבש כמובן.

כל חלון והגדישים שלו, במאמר זה הצגנו בפניכם טיפים לניקוי חלונות בלגיים. במאמר הבא נסקור את כל הטיפים לניקוי חלונות כיס.

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים