ניקוי חלונות אחרי שיפוץ

הדירה או העסק שלכם עבר שיפוץ מקיף? הכל מלוכלך, והחלונות מזוהמים ואין לכם מושג מה לעשות? לא בעיה נדירה. הרבה מאד מהאנשים שעושים שיפוץ, מגיעים למצב כזה. אם אתם זקוקים לסיוע איך לעשות ניקוי חלונות אחרי שיפוץ, אתם צריכים עזרה מקצועית של חברה לניקוי חלונות שיודעת את העבודה. ניקיון אחרי שיפוץ, זה לא דבר פשוט, זה דורש הרבה מאד ניקיון, שאולי בעבודה שבועית לא הייתם זקוקים. בעלי עסקים? היינו רוצים שתבינו את המשמעות של חלונות נקיים לעסק שלכם במאמר שכבנו בנושא.

ניקיון חלונות אחרי שיפוץ – מה זה אומר ומה עושים

אם אתם רוצים לנקות לבד, אתם צריכים להבין את המשמעות של לקנות דירה או בית פרטי אחרי שיפוץ. מדובר על כמויות של אבק, חומרים אחרים, טיח, לפעמים צבע, זפת ועוד. לא פשוט.

  • עליכם להתאים את חומרי הניקוי לסוג העבודה. לכל חומר שהזכרנו לעיל, יש חומר שיכול להסיר אותו. לכן, חשוב לקנות את החומרים המתאימים בעבור הברקת חלונות או ניקוי חלונות אחרי שיפוץ שיסייע לכם לעשות את העבודה הטובה ביותר לבד.
  • אם אתם בוחרים מבחר מצומצם של חומרים, כאלו שיכולים להסיר יותר מסוג אחד של חומר, למשל גם אבק, גם טיח, גם צבע, אז תקנו חומרי ניקיון על בסיס סיליקון. הם מנקים טוב במיוחד, מכיוון שהם "מדביקים" את הלכלוך אליהם ומורידים אותו. הם הכי יקרים, זה נכון, אבל במקרים קשים במיוחד הם משתלמים.

ניקוי חלונות לדירות – האם יש פרק זמן הגיוני שבו צריך לעשות זאת?

אם מדובר בבית פרטי, שבו מתגוררת משפחה או זוג, נראה שמומלץ לנקות את החלונות בערך פעמיים בחודש. במיוחד אם מדובר בתל אביב והסביבה שזה האזור הלח והמאובק ביותר בארץ. זו משימה שאורכת בערך שעתיים בממוצע, ולכן אתם כבר מבינים שזו אינה משימה קלה. לא כל אחד יכול להקדיש לכך ארבע שעות בחודש, לא זמן ולא את הכוח הפיזי הדרוש. לכן, כבר שימו לעצמכם כוכבית שכדאי לשקול ניקוי חלונות בבית על ידי אנשי מקצוע. בנוסף, שיקול של בטיחות הוא גם דבר חשוב. וכמובן, הזמן שבו הערכנו את העבודה תלוי כמובן בגודל הבית ומספר החלונות וגם השימוש בבית. לדוגמה, בית של טבח יהיה הרבה יותר מלוכלך מאשר בית של סופר.

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ חייב להיעשות באמצעות הציוד המתאים לכך

  • הביאו אתכם כלים: מגב, דלי, מים, סמרטוטים וניירות ניקיון, שפריצרים ועוד. חשוב לנקות את החלונות בצורה יסודית ומהירה, ולא לאפשר למים והחומר להתבסס על הרצפה כי אחרת זה יהיה מסובך מאד לנקות את הבית, ולא רק את החלונות.

  • יותר מהחומר איתו אתם מנקים את החלונות או המשטחים, שיכול להיות למשל ערבוב של מים רותחים והרבה חומץ, חשוב שתשקיעו בחומר שאיתו אם מנגבים. חשוב שזו תהיה מטלית איכותית, מתכלה וברמה גבוהה, ולא נייר עיתון ששורט.

  • השלבים הנכונים של הברקת חלונות הם: ניקיון תריסים, הכי חשוב להסיר מהם את הלכלוך והאבק. אחר כך ניקוי השמשות של החלונות, אם צריך, מפרקים אותן מהבסיס כדי לנקות ביסודיות. רק אחר כך, נקו את המסלולים עליהם הן מורכבות.

בין אם מדובר בחלונות ראווה או חלונות הדירה שלכם, ניקוי חלונות אחרי שיפוץ עושים עם אנשי מקצוע כדיל שמור על איכות החלונות לאורך זמן.

לא משנה באיזה סוג מבנה מדובר, ניקוי חלונות אחרי שיפוץ הינו דבר נחוץ ביותר, בין אם בחרתם באיש מקצוע או שמא החלטתם לעשות זאת לבד, הקפידו על כל הטיפים הנ"ל, רק כך תשמרו על איכות החלונות ועל תוצאה טובה.

לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

 

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים