ניקוי מסילות החלונות – איך עושים את זה?

ניקוי מסילות החלון | מבריק החלונות

עכשיו כבר אפשר לדבר על החלק שאף אחד לא מתייחס אליו, מסילות החלונות. מסילות החלונות בדרך כלל מקבלות יחס שאינו מועדף על מרבית האנשים, בדרך כלל נוטים להיזכר בהם רק בחג הפסח. כי בניינו, ניקוי מסילות החלונות זאת משימה דיי מעצבנת. מדובר בתעלות צרות מאוד שקשה לנו להגיע אליהם, לכן ההעדפה הראשונה היא לוותר או "לשכוח". במאמר הבא נסביר למה כדאי מאוד לנקות את מסילות החלונות לפחות אחת לחודש. נסביר מה הנזק העשוי להיגרם עקב הזנחה ונבין יחד מה היתרונות של מסילות חלונות נקיים. מוכנים? בואו נתחיל!

החשיבות של ניקוי מסילות החלונות

אז למה זה כל כך חשוב? למה בחרנו לכתוב מאמר של לפחות 400 מילה בנושא ואם הזה לא בזבוז זמן שלכם ושלנו? התשובה היא לא! מסילות החלונות הם בעצם תעלות קטנות המופיעות בחלונות הזזה, נוכל לראות אותם בדרך כלל בדירות או בבתים פרטיים ופחות בעסקים (בטח שלא במשרדים). בגלל שמדובר בתעלות צרות מאוד, יש נטייה של הצטברות אבק, שעם הזמן הופך לבוץ, שעם הזמן מתייבש. עשינו לכם בלאגן? חכו שנייה. אנחנו אוהבים למנות את הדברים לרשימות, אז הנה רשימה קטנה של נזקים הנגרמים עקב הזנחה של מסילות החלונות:

  • אבק שהופך לבוץ – חוסר ניקיון מביא איתו אבק, את זה כולם יודעים. ניקח סיטואציה שאתם מבצעים ניקוי חלונות אחת לשבועיים אבל את מסילות החלון אתם משאירים כמו שהם, המים והסבון, בין אם נרצה ובין אם לא הם יגיעו למסילות החלון. כשמים מתערבבים עם אבק נוצר בוץ קשוח. ביום שתחליטו לנקות אותו, תופתעו לגלות שלא כל כך פשוט לנקות בצורה יסודית בוץ שהצטבר בתקופה ארוכה. בנוסף, הסיכוי לכתמים יהיה גבוה יותר.

  • אתם נושמים את זה – כותרת מפוצצת, אנחנו יודעים. בין אם אתם אלרגיים לאבק או לא, לנשום אבק זה לא בריא לכם. אולי מדובר בכמויות קטנות יחסית, אבל זה בהחלט פוגע באיכות החיים שלם.

  • משפיע בטווח הארוך על הזזת החלון – אם יום בהיר אחד רציתם לפתוח את החלון והוא קצת התנגד לכם, כנראה שהוא רצה להגיד "תנקו את המסילות שלי" .

במידה ותקפידו על ניקוי מסילות החלון, כל מה שכתבנו למעלה פשוט לא יקרה לכם. מעבר לכך, אתם תיהנו מבית נקי ויסודיות מושלמת. אחרי שהבנתם את כל זה, שווה לקחת החלטה אקטיבית ולהמשיך את פעולת הניקוי עוד כמה דקות? אנחנו בטוחים שהתשובה שלכם היא כן. במאמר הבא נסכור טיפים יעילים במיוחד לניקוי מסילות החלון, כאלו שיגרמו לכם להפסיק להתעצל ולהתחיל לנקות ביעילות. חברת מבריק החלונות – חברה לניקוי חלונות בת 7 שנים המתמחה בניקוי חלונות לדירות ולעסקים. התקשרו עכשיו להצעת מחיר משתלמת!

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

לסיכום

לעשות שיפוץ בבית זה תענוג גדול וגאווה גדולה, עכשיו כשהבית שלכם נראה בדיוק כמו שדמיינתם, זה הזמן להשקיע בניקיון שלו, זיכרו תמיד – חלונות הם האווירה בבית, הם יכולים להיות אור, הם יכולים להיות חושך. תלוי בכם.

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי