אז הגיע הרגע שלכם, אחרי כל כך הרבה זמן שאתם חוסכים כסף ומפנטזים על הרגע, סוף סוף פתחתם את העסק שלכם. בין אם זה בית קפה או חנות, אתם חייבים תמיד לשמור על חדשנות ונראות המקום, כי אין דרך טובה יותר מלמשוך לקוחות. כשמדובר בלקוחות מזדמנים, תמיד חייבים לחשוב בצורה יצירתית ולתת להם סיבה להגיע דווקא לעסק שלכם. עד כמה שזה יכול להישמע טיפשי למי שלא בתוך עולם העסקים, אם אתם קוראים את זה כנראה שאתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. אבל לפני שמנצלים את התאים האפורים במוח כדי לגייס כמה שיותר רעיונות יצירתיים, אנחנו צריכים לזכור לשמור על הבסיס. לא טעיתם, נראות המקום היא החשובה ביותר שיש.

נראות המקום = יותר או פחות מכירות לעסק שלכם

כשהיינו קטנים תמיד צחקנו על ההורים שלנו, אף פעם לא הבנו למה היא גוערים בנו כל פעם מחדש לסדר את החדר או לשמור על תיק מסודר. זה תמיד הציק והפריע לנו, זוכרים? עבר הזמן, ישנם אנשים שהבינו את ההיגיון מאחורי הדבר וישנם כאלה שלא. מי שהבין בוודאי יודע כמה חשוב סדר וניקיון בחיים ועד כמה הוא עשוי להשפיע על מכירות. תחשבו על זה לרגע אחד, לאיפה הייתם מעדיפים להיכנס? למקום נקי ומזמין או מקום שאבד עליו הקלח? ניקיון בסיסי הוא דבר חשוב, אנו נשים דגש הפעם בחלונות הראווה שלכם. חלונות ראווה הינם הפרונט של החנות, זה בעצם "נאום המעלית" שלכם מול הלקוח, זאת הפעם הראשונה שהוא נתקל בחנות שלכם ובאותו רגע יחליט האם להיכנס או לא, זאת הסיבה שיש משקל עצום בניקוי חלונות ראווה. אם היו מספרים לכם שיש לכם סיכוי לשפר את המכירות שלכם ב20% בשנה הקרובה, ללא צורך בשיפוץמיוחד, הייתם הולכים על זה? ובכן, זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לספר. כשמדובר בפסיכולוגיה צרכנית, יש המון משמעויות להמון דברים קטנים שאם לא היינו מעמיקים בהם, כנראה שבחיים לא היינו שמים לב. כמו למשל ירקות ופירות בכניסה לסופר, חשבתם שזה מקרי? מסתבר שירקות ופירות מעניקים תחושת טריות ועושים רושם רב על הצרכן, דבר שגורם לחוויית הקנייה להיות נעימה יותר. כך גם כשמדובר בניקוי חלונות ראווה. התורה כולה על רגל אחת: תן ללקוח תחושת ניקיון, מהרגע הראשון שהוא פגש אותך, ואתה מבחינתך ניצחת. הוא שלך. הוא יגיע לחנות ופשוט ייהנה לקנות, יצא מהחנות בתחושה נפלאה ואולי אפילו יחזור שוב.

אז בפעם הבאה שתהססו האם להשקיע בניקיון החלונות בעסק שלכם, תחשו פעמיים האם זה באמת משתלם לטווח הרחוק יותר. התחושה שלנו היא שבאותו הרגע תרוצו להתקשר לאיש מקצוע. חברה מקצועית לניקוי חלונות , לא מדובר בעניין של מה בכך. כולם יודעים כמה קשה צריך לעבוד כדי לצבור מוניטין וניסיון בשטח על מנת לייצר סדר עבודה מופתי ומקצועי. כאשר תבחרו ליצור קשר עם איש מקצוע בתחום, תשאלו אותו על הרקע המקצועי שלו ומה ההתמחות שלו, ישנם המון סוגים של עסקים ומבנים שונים, לא הייתם רוצים להביא איש מקצוע חסר ניסיון, בטח שלא מדובר בעסק שלכם. וודאו שהוא אכן משתמש בציוד המקצועי ביותר ונסו להבין האם מדובר בבן אדם ישר היודע לעמוד בסטנדרטים הדרושים במקצוע, תארו בפניו את העסק שלכם ונסו להבין האם הוא מבין במה מדובר, רק כך תוכלו לוודא שקיבלתם את השירות הטוב ביותר לעסק שלכם. תמיד זכרו – העסק שלכם שווה זהב, כדאי שתתייחסו אליו ככזה. ניקוי חלונות ראווה יכול להשפיע על מכירות החנות / בית הקפה שלך.

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!