ניקוי חלונות בשיטת עשה זאת בעצמך – חלק א'

ניקוי חלונות מצקועי בעצמך | מבריק החלונות

כל אחד מאתנו רוצה לחסוך כסף, כל אחד מאתנו רוצה לקבל תוצאה מקצועית. הבעיה ששני הרצונות הללו מתנגשים אחד עם השני מפעם לפעם. כל אחד מאתנו שמע את המשפט (או הרגיש את נחת זרועו) "מה שזול – עולה ביוקר". המשפט הזה יכול להיות בהחלט נכון, אבל לא תמיד. אם בוחרים לעשות את הדברים בצורה הנכונה ביותר, אפשר להגיע לתוצאה מושלמת ומקצועית.

ניקוי חלונות – איך עושים את זה?

כמובן שישנן המון שיטות, המון חומרים ומבחר ענק של ציוד. אנחנו בחרנו לחלוק את הידע שלנו ולחשוף את שיטת העבודה המוקפדת של חברת מבריק החלונות. מוכנים? בואו נתחיל. לפני שנתחיל את העבודה, אנו תמיד נבחן את סוג החלון וננסה להבין כיצד הוא בנוי, ובמיוחד ננסה להבין את סוג החלל שבוא החלון נמצא. תישארו אתנו, נפרט כל אחד בהמשך. ננסה להבין האם קיימת אפשרות של ניקוי חלונות דו צדדי או רק מצד פנים הדירה. • סוגי חלונות – יש מגוון של סוגי חלונות אשר ישפיעו על קבלת ההחלטות ועל היחס שלנו בניקיון. בין אם מדובר בניקוי חלונות הזזה או חלונות נפתחים, חלונות קיר מסך, חלון בלי או חלון כיס, כל חלון יקבל יחס שונה (נפרט במאמרים על מגוון הסוגים בהמשך) • סוג החלל – כמו בכל תהליך, כדי להגיע לתוצאה (במקרה שלנו חלונות נקיים) צריך לעבור דרך מסוימת (במקרה שלנו, לכלוך קשה), לכן חשוב להבין את סוג החלל שהחלון נמצא בו, זאת כדי למנוע נזקים מיותרים לבית או לדירה. ננסה להשתמש באמצעי זהירות תוך הבנה של צרכי החלל. למשל: לא נשתמש בחומרי ניקוי חזקים במיוחד שיכולים לפגוע ברצפת פרקט, או שנטרח לשים ניילון על רצפת החדר מראש.

 

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

אם כבר אתם עושים את זה לבד, אל תחסכו בציוד או בחומרי ניקוי

לא, סכין יפנית להוצאת לכלוך קשה זה לא משהו שהייתם רוצים לעשות. אפילו שזה נראה מאוד הגיוני. אז נכון, יש המון "קומבינות" שאפשר לעשות כדי להגיע לתוצאה טובה. אבל אנחנו מאמינים בדרך המקצועית ביותר, רק כך אנחנו הצלחנו ומצליחים לשמור על מקצועיות ולא מעט לקוחות מרוצים. ככול שתקמבנו פחות, כך החלון יבריק לאורך זמן. הטיפ הראשון שלנו: יותר מדי חומר ניקוי = סימני עננה על החלון. תהיו עדינים, לא צריך המון חומר ניקוי כדי להבריק את החלון. גם כשנותנים יותר מדי אהבה, היא חונקת בסוף. השתמשו בסכין גירוד – מדובר בסכין להוצאת לכלוך קשה במיוחד תוך שמירה על תקינות החלון ומניעה של שריטות מיותרות. נגבו על יבש – אחרי שביצעתם את ניקוי החלונות, גם אם החלון נראה לכם יבש, תעברו עליו שוב עם סמרטוט לח במקצת. תזכרו לנגב בתנועות אחידות וכבר תוכלו לראות חלון מבריק בבית או בעסק.

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי