ניקוי חלונות בבית

ניקוי חלונות בבית | מבריק החלונות

ניקוי חלונות בבית נשמע כמו משימה פשוטה, אבל תשאלו כל אדם שעוסק בכך בבית, ותראו כמה זה ממש לא נכון. מדובר על משימה לא פשוטה, לעיתים דורשת יציאה מהחלון בזוויות לא הגיוניות ואף מסוכנות. לכן, ממש לא כדאי לעשות זאת לבד. הזמינו חברה מקצועית. זה עולה כמה שקלים, אבל זה שווה את זה. זה מאפשר לכם לקבל חלונות נקיים באמת – וגם לשמור על הבטיחות.

למה כדאי חברה מקצועית על פני ניקוי חלונות בבית לבד?

  1. החברה עומדת בזמנים, מגיעה בכל פעם שקבעתם, ואתם חוסכים זמן
  2. נכון, זה עולה כסף, אבל מצד שני, הם מביאים איתם את כל החומרים כך שאתם חוסכים כסף על הוצאות מסוג זה
  3. בנוסף, החומרים שלהם מתכלים ושומרים על הסביבה, חומרים שאתם לא יכולים למצוא בסופר מרקט
  4. הניקיון הרבה יותר בטיחותי ויסודי
  5. הניקיון הרבה יותר ארוך טווח

ניקוי חלונות לדירות – האם יש פרק זמן הגיוני שבו צריך לעשות זאת?

אם מדובר בבית פרטי, שבו מתגוררת משפחה או זוג, נראה שמומלץ לנקות את החלונות בערך פעמיים בחודש. במיוחד אם מדובר בתל אביב והסביבה שזה האזור הלח והמאובק ביותר בארץ. זו משימה שאורכת בערך שעתיים בממוצע, ולכן אתם כבר מבינים שזו אינה משימה קלה. לא כל אחד יכול להקדיש לכך ארבע שעות בחודש, לא זמן ולא את הכוח הפיזי הדרוש. לכן, כבר שימו לעצמכם כוכבית שכדאי לשקול ניקוי חלונות בבית על ידי אנשי מקצוע. בנוסף, שיקול של בטיחות הוא גם דבר חשוב. וכמובן, הזמן שבו הערכנו את העבודה תלוי כמובן בגודל הבית ומספר החלונות וגם השימוש בבית. לדוגמה, בית של טבח יהיה הרבה יותר מלוכלך מאשר בית של סופר.

ניקוי חלונות לעסקים, למה זה כדאי?

איש עסקים ממולח יודע – זמן שווה כסף. תהליכי התייעלות הן חלק מהמהות של עסק מצליח, גם כשמדובר בנראות העסק שלכם. עסק מצליח זה עסק שמשדר אווירה טובה, נעימה ומקצועית לאורך כל הדרך, לא משנה באיזה תחום מדובר. אווירת ניקיון תורמת רבות להצלחת העסק, בין אם מדובר בעסק הנותן שירות ללקוח או משרד קטן. כשהאנשים סביבכם מרוצים, העסק שלכם ישגשג לאורך זמן.

ניקוי חלונות לעסקים אומר שאתם חוסכים זמן, כי אתם לא צריכים להתעסק בזה. אתם גם מנתבים היטב את התקציב שלכם, כי נכון זה אמנם עולה כסף, אבל זה עולה פחות מלתת לעובד/ת לא מקצועיים ממקום העבודה לעשות את העבודה לאט, וכמובן זה גם בטוח יותר. לכן אם אתם מעוניינים לשמור על בטיחות, לחסוך כסף, זמן, וגם להבטיח שהעבודה שתעשה תהיה טובה – חשוב לקרוא לחברה מקצועית.

ההבדל בין ניקי חלונות מקצועי לניקיון ביתי / פרטי

ניקוי חלונות לדירות לרוב מתבסס על ריסוס של חומר ניקוי והסרה של הלכלוך באמצעות נייר טואלט או נייר עיתון. כשמדובר בעבודת ניקוי חלונות בבית על ידי חברה מקצועית, נעשים שימוש בחומרים הרבה יותר יסודיים, בין אם חומרי הניקוי ובין אם חומרי הניקיון, וכמובן ההיגיינה הרבה יותר טובה. בנוסף, השמירה על הניקיון אורכת להרבה יותר זמן בגלל חומרים אלו, בעיקר במקומות שנוטים להתלכלך כמו שירותים או מטבח.

לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

 

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי