כל כמה זמן מנקים חלונות?- כל הטיפים

כל כמה זמן מנקים חלונות? | ניקוי חלונות מקצועי | מבריק החלונות

למי מאתנו אין שגרת ניקיון קבועה? הרי עם השנים, למדנו להכיר היטב את מבנה הבית והניקיונות השונים שיש לבצע בו. אחת מהשאלות הנפוצות של רבים מאתנו היא: "כל כמה זמן מנקים חלונות?" האמת שניקוי חלונות, תלוי מאוד בלכלוך שהם צוברים, באבק במיקום שלהם, אם החלונות קשים לניקוי, יש לקרוא לחברה המנקה חלונות בגובה, כזאת שיש לה את הציוד המקצועי היעיל וצוות שהוא בעל אישור לעבודה בגובה. כאשר יש תריסים על החלונות, החלונות ישמרו טוב יותר ויש לבצע את הניקיון בחלונות לעיתים רחוקות יותר. אם יש להגיע לפינות מרוחקות בחלונות ביתכם, יש לבצע את הניקיון בלי למהר ובזהירות המרבית. חלונות דו צדדיים הנפתחים בקלות, קל יותר לנקות מאשר חלונות הזזה שהם כבדים יותר ומצריכים פירוק.

חלונות מבריקים זה נחמד ונעים אבל זכרו שהלכלוך האמיתי נמצא במסילות, במיוחד אם אלה הם חלונות הזזה. יש לעבור עם מייבש שיער על המסילה ולהעיף את הלכלוך שנצבר בהן ואת האבק כלפי חוץ. אם יש ברשותכם שואב אבק חזק עם פיה צרה, כדאי להשתמש בו ולשאוב את הלכלוך לשואב עצמו. השלב הבא הוא ללפף מטלית ספוגה במים וחומר ניקוי יעיל כגון פנטסטיק או סבון כלים על סכין המטבח שלא תהיה חדה מדי. יש לעבור עם הסכין המלופף במטלית במסילות לגבי השאלה כל כמה זמן מנקים חלונות?, יש לדעת כי קיים ניקוי יסודי המתבצע אחת לחודשיים לפחות, אך ניתן לעבור בכל שבוע על הזכוכיות באמצעות תרסיס לניקוי חלונות ונייר מטבח סופג, כך שלא יישארו סימנים.

מחליטים על ניקוי חלונות הבית?- אל תשכחו את התריסים והמסילות!

חלק בלתי נפרד מחלונות הבית הם התריסים. ישנם מקומות עירוניים יותר שהאבק והפיח לבטח לא פוסח עליהם ולכן, מומלץ לנקות את התריסים והחלונות ברגע שאתם רואים שהם מתמלאים בפיח ואבק. אבק זה אנו נושמים וגם לא נעים להביט מבעד לחלון עמום מלכלוך ואבק. אם נשים תוהות במקרים רבים כל כמה זמן מנקים חלונות? זה כמובן אינדיבידואלי לכל אחת, היות וישנן נשים שאינן מסוגלות לראות טיפה של לכלוך או אבק על חלונות ביתן והן מיד נרתמות למשימה. מי שגר בבית קרקע או בדירת גן, או דירה הנמצאת בקומה הראשונה של בניין המגורים, ניתן להתיז עם צינור בעל זרם חזק על התריסים והחלונות, מה שיסיר את הלכלוך הכבד כגון האבק והפיח. יש לבצע פעולה זו, כאשר החלונות והתריסים סגורים לחלוטין.

יש לפרק חלונות הנמצאים במסילות בחללים השונים ולשטוף אותם במקלחת יש לנגב היטב את החלונות עם מטלית יבשה מכותנה ולעבור שוב עם נייר סופג כגון מגבת מטבח אשר אינה משאירה סימנים. יש לרכז את החלונות במקום אחד ולבצע את הניקוי במלואו.

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

לסיכום

לעשות שיפוץ בבית זה תענוג גדול וגאווה גדולה, עכשיו כשהבית שלכם נראה בדיוק כמו שדמיינתם, זה הזמן להשקיע בניקיון שלו, זיכרו תמיד – חלונות הם האווירה בבית, הם יכולים להיות אור, הם יכולים להיות חושך. תלוי בכם.

מי אנחנו?

מבריק החלונות היא חברה לניקוי חלונות בת 6 שנים. החברה הוקמה ע"י שלומי יעקב ואביתר לוי.

חזון החברה הוא להוביל את תחום ניקוי החלונות בצורה המקצועית ביותר בדגש על ניקוי חלונות לעסקים ולבתים פרטיים. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

טיפים נוספים:

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

ניקוי חלונות אחרי שיפוץ | מבריק החלונות | ניקוי חלונות מקצועי