טיפים לניקוי חלונות בבית

אחת המשימות הכי פחות אטרקטיביות בבית, אולי אחרי ניקיון השירותים, הוא ניקוי חלונות בבית. רבים מנקים את הבית היטב אבל את החלק הזה מזניחים. הסיבות רבות, זה קשה, מתעצלים לפרק את השמשות, מפחדים, אין זמן ועוד. בכל מקרה, מנקים את הבית טוב ורק את הלכלוך שם משאירים. חבל, זה לא יפה, זה לא בריא, וזה גם הורס את התשתית. זה קצת כמו חוט דנטלי לשיניים, לא מספיק רק לצחצח. בין הדברים שיש לנקות הם החלונות, השמשות, המסילות, הסורגים, הרשתות. אנשים מתעצלים. איך להימנע מדחייה של המשימה? יש לנו כמה טיפים שיסייעו לכם בעבודת ניקוי חלונות בבית או בדירה.

ניקוי חלונות בבית – איך לעשות את זה נכון?

אם אתם מתקשים להתחיל בעבודה שלכם, וזקוקים לטיפים שימריצו אתכם לעשות ניקוי חלונות בבית בצורה טובה ומסודרת, הגיונית ובטוחה, הנה כמה טיפים של ניקוי חלונות בבית שיכולים לסייע לכם. בחרנו לחלוק אתכם את הידע והניסיון שצברנו עם השנים, במאמר הבא נסביר איך לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

  1. בחירת חומר הניקוי צריך להתאים לחלון. בכלל, רצוי שחומר הניקיון שתעשו בו שימוש יהיה על בסיס סיליקון כי זה מנקה טוב יותר וגם טוב יותר לסביבה. זה אמנם מייקר, אבל זה שווה את זה. ניקוי חלונות בבית באמצעות חומר שמתאים להם בדיוק יקל על העבודה ויסייע להצלחתה. יותר מזה: חומר לא מתאים יכול לעשות נזק לחלון.
  2. רוצים שיטה לניקוי בחינם – שהיא אמנם לא 100%, אבל בהחלט התחלה טובה? מים חמים, נוזל שטיפת כלים וחומץ יכולים לסייע להתחיל בניקיון והם לא עולים כלום כי כבר יש לכם אותם בבית. חשוב לנקות עם ספוג רך.
  3. אל תעשו שימוש בסבונים אחרים כי הם משאירים כתמים שיהיה לכם קשה מאד לנקות, אם בכלל. אם כבר עשיתם, רצוי לברר על טיב הסבון לפני השימוש (והקנייה).
  4. יש לכלוך קשה במיוחד? למשל, לשלשת יונים או דברים בסגנון? יש סכינים שיכולים להסיר את הלכלוך בגירוד, בלי לשרוט את הזכוכית. חשוב מאד להשתמש רק בסכין זו, כי כל אחת אחרת תשאיר שריטות ותהרוס את החלון.
  5. חשוב מאד לנקות את חומר הניקוי ולהסירו באמצעות מגב אגרונומי גמיש מגומי, עם ידית יציבה. זה חשוב כי זה מסייע לנקות מהר לפני שמתייבש, ומסייע לכם לעבוד בצורה יעילה ובטוחה. הוא גם מוודא שלא נשאר סבון ולא נשארים סימנים.
  6. ניקוי המסילות הוא החלק הכי פחות נחמד, אבל לא כדאי להזניח כי זה עלול להרוס את החלונות כליל. לפעמים גם אי אפשר יהיה לסגור או לפתוח אותם כמו שצריך. את המסילות הכי קל לנקות כשמסירים את החלונות, ואז עם מטלית טבולה בחומץ. בקיצור, לא לזלזל בחשיבותן של ניקיון המסילות.
  7. חשוב מאד לנגב את החומר עם מטליות מיוחדות ולא עיתונים. עיתונים משאירים שריטות. בנוסף חשוב לנגב את החלונות נכון כי לפעמים זה נראה כאילו הם מלוכלכים יותר אחרי ניגוב לא נכון. חשוב לנקות בטורים מלמעלה למטה, וחשוב לנקות כשיש צל. שמש מייבשת מהר את חומר הניקוי ומשאירה סימנים על החלונות. את הניקיון הסופי כדאי לעשות עם חולצת טריקו ישנה – רצוי שתהייה עשויה מ-100% כותנה. אז יש המון דרכים ואפשרויות כיצד לעשות את זה נכון, מיותר לציין שבמידה ובחרתם לעשות את זה לבד חשוב מאוד להקפיד על כל ההמלצות הנ"ל. כך תוכלו להגיע לתוצאה שהיא לא פחות ממעולה בזמן הקצר ביותר.

מבריק החלונות, חברה לניקוי חלונות מקצועית בעלת ניסיון רב ותודעת שירות גבוהה – לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות, חייגו עכשיו!

השאירו פרטים
ונחזור אליכם עם הצעת מחיר

שירותים נוספים